Pavasari un eksāmenu laiku gaidot, kad ikviens 9.klases absolvents izvēlēsies nākotnes ceļu, karjeras izvēles mācību ekskursijas ietvaros Gulbenes 2.vidusskolas 8. un 9.klašu skolēni apmeklēja Valmieras tehnikumu un Valmieras integrēto bibliotēku.

Iepriekš vienojāmies par jautājumiem, kas mūs interesē, redzot piedāvājumus e - vidē. Valmieras tehnikums piesaista mūsu uzmanību ar jauno, moderno mācību vidi, kādu mūsu skolēni šobrīd nav pat redzējuši citās valstīs, piedaloties starptautiskajos projektos. Tehnikuma speciāliste Sabīne pusotras stundas laikā demonstrēja mācību kabinetus, laboratorijas, darbnīcas, audzēkņu viesnīcu, sporta kabinetus.

Gan skolēnus, gan skolotājus pārsteidza mūsdienīgais, ērtais, drošais skolēnu darba vietu noformējums. Arī skolotājam radīta droša vide un jaunākās tehnoloģijas, lai maksimāli īsā laikā organizētu un vadītu darbu klasē. Visspilgtāk zēnu atmiņā paliks mehatronikas speciālista profesijas apgūšanas materiālā bāze – modernas robotu darbnīcas, iespēja pašam izgatavot precīzu detaļu, kuru pazīst robots, un stāstījums par mehatroniķu pieprasījumu Valmierā, Rēzeknē. Atbilde, kad skolēns jautā – par ko mācīties pēc pamatskolas beigšanas.  Pārtikas moderno tehnoloģiju iekārtas savukārt piesaistīja meiteņu uzmanību, zēni diskutēja arī par viesmīļa profesiju.

Ir iekārtota moderna mācību viesnīca un audzēkņu viesnīca. Pasākuma noslēgumā pulcējāmies telpā, kur informācijas tehnoloģijas savienotas tā, lai vairākos ekrānos redzētu to, kas notiek arī citās mācību vidēs, kā arī fiksētu jaunā speciālista darbību un interaktīvajā panelī dažādās plaknēs veiktu uzdevumus.

Valmiera ir kļuvusi draudzīga studentiem un ir ērta nokļūšana arī no Gulbenes, ja mūsu skolēni izvēlas mācīties Valmierā. Patīkamu iespaidu atstāja Valmieras integrētā bibliotēka, kur apmeklētājs plašajās telpās var atrast sev darba vietu, iepazīties arī ar Vidzemes augstskolas studentu kvalifikācijas darbiem. Iesakām arī citiem skolēniem iepazīt Valmieras tehnikuma piedāvātās iespējas.

tehnikums

tehnikums1

tehnikums2

 

D.Grigore,
2.vidusskolas projektu asistente