Tirgus izpēte
ID Nr.: GND/2017/TI/156
Nosaukums: Biroja mīksto mēbeļu iegāde
Vispārīgā informācija
1. |
Pasūtītājs |
Gulbenes novada dome, Ābeļu iela 2, Gulbene, Gulbenes nov., LV-4401 Tālrunis: 64497710 e-pasts: |
2. |
Iepirkuma priekšmets |
2 mīkstie biroja krēsli un dīvāns |
3. |
Iepirkuma izpildes termiņš |
1 mēnesis |
4. |
Iepirkuma izpildes vieta |
Gulbenes novada domes Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs, Ābeļu iela 2, Gulbene, Gulbenes nov, kad. Nr. 5001 0010111 001 |
5. |
Pieejamais finansējums |
- |
6. |
Izmaksas, kas jāiekļauj cenā |
transporta izdevumi, darbaspēka izmaksas (preču iekraušana, izkraušana pasūtītāja norādītajā vietā), nodokļi un nodevas u.c. izdevumi, kas nepieciešami pilnīgai pasūtījuma izpildei |
7. |
Samaksas kārtība |
30 dienas |
8. |
Pilnvarotā persona no pasūtītāja puses (vārds uzvārds, amats, telefona Nr., e-pasts) tirgus izpētes procedūrā |
Evija Silauniece, Gulbenes novada domes Valsts un pašvaldības vienotā klientu centra vadītāja, tel. nr. 64474908, e-pasts |
9. |
Piedāvājuma izvēles kritēriji |
Saimnieciski izdevīgākais piedāvājums (cena, piegādes termiņš, garantijas termiņš) |
10. |
Pretendentu atlases kritēriji – prasības pakalpojuma sniedzējam |
Pretendents ir reģistrēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām. |
11. |
Lai pretendents piedalītos tirgus izpētē, jāiesniedz šādi dokumenti |
Tehniskais piedāvājums |
12. |
Piedāvājuma iesniegšana (vieta, termiņš, veids) |
Piedāvājumu lūdzam iesniegt līdz 2017.gada 14. decembrim (ieskaitot), nosūtot to uz e-pasta adresi vai iesniedzot personīgi Gulbenes novada domē (100.kabinetā) |
13. |
Piedāvājuma derīguma termiņš |
30 dienas |
14. |
Pretendenta tiesības un pienākumi tirgus izpētes procedūras laikā |
Pieprasīt informāciju no pasūtītāja, kas saistīta ar plānoto iekārtu piegādi, prasībām, darbu izpildi. |
Pielikumi