Statuss:
Noslēdzies
logo

DESTI-SMART Delivering Efficient Sustainable Tourism with low-carbon transport Innovations: Sustainable Mobility, Accessibility and Responsible Travel 

Efektīva ilgtspējīga tūrisma nodrošināšana ar transporta inovācijām ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni: ilgtspējīga mobilitāte, pieejamība un atbildīga ceļošana.

Projekta partneri:

  • Joint intermunicipal Company of Thessaloniki Metropolitan Area (vadošais partneris)
  • Latvijas Zaļo ceļu asociācija (Latvija) – Gulbenes novada pašvaldība kā Zaļo ceļu asociācijas biedrs
  • Autonomous Region of Sardinia (Itālija)
  • Experience Bremerhaven, Tourism, Marketing and Events Company Ltd. (Vācija)
  • Horarios do Funchal, Transportes Publicos S.A. (Portugāle)
  • Hastings Borough Council (Lielbritānija)
  • Mallorca Island Council – Environment Department (Spānija)
  • Pafos Regional Boad of Tourism (Kipra)
  • Lake Balaton Development Coordination Agency (Ungārija)
  • Bournemouth University (Lielbritānija)

Projekta realizācijas ilgums: 01.09.2018. – 01.12.2022. (4 gadi)

Kopējais finansējums: 1,868.,000.00 no tiem 1.587.800,00 ERAF finansējums

Finansējums Gulbenes novada pašvaldības  dalībai projektā:

  • Kopējās izmaksas – EUR 32,500.00
  • ERAF finansējums – EUR 27,625.00
  • Pašvaldības līdzfinansējums (15% no kopējām izmaksām) – EUR 4,875.00

Mērķis: Uzlabot Eiropas Savienības galamērķu transporta un tūrisma politiku, integrējot stratēģijas ilgtspējīgai mobilitātei, pieejamībai un atbildīgai ceļošanai ar efektīvu un ilgtspējīgu tūrisma attīstību, lai pārietu uz ekonomiku ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni, izmantojot efektivitāti, elastīgumu un jaunas transporta sistēmas, popularizējot riteņbraukšanu un pastaigas, ieviešot inovācijas un īstenojot kapacitātes paaugstināšanas aktivitātes. Latvijas zaļo ceļu asociācija akcentēs tieši nemotorizēto transportu, izmantojot bijušās dzelzceļa līnijas.

Galvenās aktivitātes:

  • Sadarbībā ar nozares ekspertiem tiks izstrādāts detalizēts novada zaļā ceļa scenārijs (esošās situācijas izvērtējums, īpašumtiesību jautājumi, iespējamie finansējuma avoti attīstībai, līnijas/objektu vizualizācijas, transporta plānošana, utt.), kas tiktu ietverts kopējā Latvijas Zaļo ceļu Asociācijas stratēģijā
  • Dalība pieredzes apmaiņas braucienos uz partneru reģioniem (aptuveni 2 braucieni gada laikā, projekta ietvaros tiek segti visi izdevumi)
  • Dalība vietējos semināros un konferencēs
  • Projekta 2.fāzē (no 2020. gada) iespēja iegūt līdz 80 000 EUR (ar 85% ERAF līdzfinansējumu) papildus finansējumu pilotaktivitātes īstenošanai, pārņemot partneru pieredzes apmaiņās iegūto pieredzi.

Projekts tiek finansēts ar Eiropas Savienības atbalstu. Šis paziņojums atspoguļo vienīgi autora uzskatus, un Eiropas Savienībai nevar uzlikt atbildību par tajā ietvertās informācijas jebkuru iespējamo izlietojumu.