Laikā no 2015.gada marta līdz 2017.gada februārim triju valstu – Latvijas, Nīderlandes un Spānijas – izglītības un jaunatnes darbinieki projekta "Looking@learning" ietvaros mācījās, analizēja un apkopoja dažādas pieredzes un stāstus, lai meklētu jaunas idejas un iespējas radošas un efektīvas mācību vides veidošanai, respektējot visus trīs mācīšanās vides aspektus - saturs, emocionālais konteksts un fiziskā vide.
Piedāvājam iepazīties ar dažādiem, projekta ietvaros tapušiem, metodiskajiem materiāliem.
Situācijas analīze „Pirmais skats uz mācīšanos” par radošu mācību vidi Eiropā. Situācijas analīze un ieteikumi par radošu mācīšanās vidi. |
Situācijas analīze „Pirmais skats uz mācīšanos” Situacijas_analize_pirmais_skats_uz_macisanos.compressed.pdf |
Pētījums un infografikas „Radošas mācīšanās vides atslēgas elementi”. |
Pētījums (angļu val.) Infografikas 1.daļa Infografikas 2.daļa |
Eduesc@peroom jeb mācīšanās izlaušanās istabas. Euduesc@peroom idejas apraksts, tās veidošanas rokasgrāmata un piemēri, kas soli pa solim skaidro mācīšanās izlaušanās istabas veidošanas metodiku. |
Eduesc@peroom idejas apraksts Eduescperoom_idejas_apraksts.compressed.pdf Eduesc@peroom veidošanas rokasgrāmata Eduescperoom_veidosanas_rokasgramata.compressed.pdf Eduesc@peroom piemēri |
Video stāsti un TV sižeti |
Kā efektīvāk darboties skolēnu domei? K.Valdemāra pamatskolas pieredze. Izlaušanās istaba un mācīšanās. Gulbenes novada Rankas pagasta jauniešu iniciatīvu centra "B.u.M.s" stāsts. Vai skolā var eksperimentēt ar mācību stundu? Gulbenes 2.vidusskolas stāsts. Radoša mācību vide. Atbildes meklē projekta rezultātu izplatīšanas pasākuma dalībnieki. Vidzemes TV sižets par izlaušanās istabu Gulbenes 2.vidusskolā. http://ej.uz/Vidzemes_TV_izlausanas Vidzemes TV sižets par projekta rezultātu izplatīšanas pasākumu-laboratoriju "Radoši. Efektīvi. Ambiciozi" Gulbenē |