swedbank logoSwedbank regulāri seko klientu paradumiem un aktivitātei pakalpojumu izmantošanā, pielāgojot tos pieprasījumam un klientu plūsmai. Līdz ar to no 30. marta Gulbenes filiāle kļūs par bezskaidras naudas filiāli. Arvien sarūkošā pieprasījuma dēļ šie pakalpojumi turpmāk būs pieejami atsevišķās Swedbank filiālēs (no tām tuvākās Valmierā, Rēzeknē, Jēkabpilī). Darījumus ar skaidru naudu aizvien varēs veikt arī mūsu bankomātos.

Swedbank konsultantu pieejamību Gulbenē šīs izmaiņas neietekmē. Arī turpmāk mūsu filiālē palīdzēsim ar padomu finanšu jautājumos. Jūsu ērtībai atgādinām par iespēju iepriekš pieteikt konsultāciju internetbankā – tā varēsiet ieplānot konkrētu tikšanās laiku un izvairīties no gaidīšanas rindā.

Tāpat atgādinām, ka jau šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – maksājumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Arī tad, ja nepieciešama jauna bankas karte, var pieteikt, lai banka to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks). Tāpat ar internetbankas starpniecību var nokārtot daudzus ar ilgtermiņa finansēm saistītus jautājumus – sākt veidot uzkrājumus nākotnei, pieteikties mājokļa vai auto finansējumam, pieteikties dažāda veida apdrošināšanai u.c.

Ja tomēr internetbankā neizdodas atrast atbildi un vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī – tā ērti sasniegsiet banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam.

Ieva Stabulniece,
Swedbank Gulbenes filiāles vadītāja