Augot klientu pieprasījumam pēc vienkāršākiem risinājumiem, lai veiktu savus finanšu darījumus, SEB banka turpina paplašināt attālināti pieejamo finanšu pakalpojumu klāstu.
Piemēram, jau šobrīd klientiem ir iespēja pieteikties vairākiem pakalpojumiem internetbankā, ātrākiem un ērtākiem naudas paskaitījumiem klienti izmanto mobilo lietotni, savukārt izrunāt aktuālus jautājumus par kredītiem, uzkrājumiem vai dzīvības apdrošināšanu klienti var video konsultācijā.
Tāpēc vairākās SEB bankas filiālēs, tajā skaitā arī Alūksnes filiālē, mainām klientu apkalpošanas kārtību.
Sākot ar 5. novembri, SEB bankas Alūksnes filiāle (Brūža iela 1) apkalpos klientus klātienē pirmdienās – no 9:00 līdz 17:00, trešdienās – no 8:30 līdz 18:30 un piektdienās – no 9:00 līdz 15:00.
Pārējās darba dienās filiālē strādājošie darbinieki apkalpos klientus attālināti, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un e-pasta vēstulēm, kā arī sniedzot video konsultācijas.
Savukārt, iepriekš piesakoties, klienti varēs saņemt konsultācijas pie konkrētajā filiālē strādājošā darījumu vadītāja vai dzīvības apdrošināšanas speciālista gan klātienē, gan attālināti jebkurā darba dienā.