zs25batDarba pienākumi:

  • Iekšējās kustības dokumentu sagatavošana, izsniegšana, norakstīšana;
  • Inventarizācijas organizēšana un kontrole;
  • Krājumu uzskaite, pavadzīmju izrakstīšana;
  • Pieņemšanas un nodošanas aktu gatavošana;
  • Karavīru un zemessargu uzskaites kartīšu veidošanas un norakstīšana;
  • Mēneša, ceturkšņa un gada pārskatu sagatavošana;
  • Nolietojuma atskaišu sagatavošana.

Pamatprasības:

  • Speciālā izglītība, kvalifikācijas kursi grāmatvedības zinībās un vismaz divu gadu pieredze (pieredze līdzīgā darbā tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas;
  • Labas organizatoriskās prasmes;
  • Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;
  • Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”;
  • Augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Psiholoģiskā noturība;
  • Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas;
  • Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem.

Piedāvājam:

  • Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu;
  • Labus darba apstākļus;
  • Veselības apdrošināšanu;
  • Bruto atalgojums, sākot no 745 eiro līdz 1093 eiro (atkarībā no izglītības un darba pieredzes), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

Par priekšrocību tiks izvirzīti kandidāti, kuri jau ir zemessargi vai ir gatavi iestāties Zemessardzē.

Darba vieta Gulbenē.

Lai pieteiktos, sūti CV uz e-pastu līdz 10.01.2019. Tālrunis informācijai 26317364.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13.pantu un Fizisko personu datu aizsardzības likumu informējam, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir ZS 2.Vidzemes brigādes Personālsastāva un administrēšanas daļa.