2024./2025. mācību gadā no 31.janvāra līdz 30.maijam Gulbenes 3. pirmsskolas izglītības iestāde “Auseklītis” īstenoja vietējā mēroga eTwinning projektu “Spēju atklājēju darbnīca”.
Projekta mērķis bija veicināt bērnu talantu potenciālu, autentiskumu un individualitāti. Projekta sasniegtie rezultāti: identificētas bērnu individuālās spējas un talanti, sekmēta pašizpausme, radošums un bērnu pašapziņa.
Projektā no Gulbenes pirmsskolas izglītības iestādes “Auseklītis” piedalījās piecas pirmsskolas obligātās apmācības grupas bērniem vecumā no 5 līdz 6 gadiem: “Ābolītis”, “Zemenīte”, “Zaķēns”, “Ziķeris” un “Mazais prātnieks”.
Projekta sadarbības partneri un aktīvie līdzdalībnieki bija Balvu pirmsskolas izglītības iestādes “Sienāzītis” grupu “Rūķīši”, “Bitītes” un “Saules zaķēni” bērni, kā arī Rēzeknes pirmsskolas izglītības iestādes “Rotaļa” grupas “Mazā karaļvalsts” bērni.
Projekta laikā tika īstenotas šādas aktivitātes: norisinājās sadarbības partneru tikšanās tiešsaistē Zoom vidē; bērni kopā ar pedagogiem izzināja jēdzienu “talants”; notika izglītojošas mācību ekskursijas; bērni iepazina talantīgus cilvēkus savā vietējā kopienā; tika veicināta sadarbība ar ģimenēm, lai izzinātu un attīstītu bērnu talantu potenciālu; bērni tiešsaistē demonstrēja savas prasmes, sniedza muzikālus priekšnesumus, komunicēja un dalījās savās aizraušanās.
Projekta noslēgumā tika izveidotas prezentācijas par bērnu prasmēm un mazajiem talantiem.
Sirsnīgs paldies Balvu pirmsskolas izglītības iestādes “Sienāzītis” vadītājas vietniecei izglītības jomā Velgai Lielbārdei un skolotājām Ievai Melnei, Tatjanai Melnei, Egitai Ločmelei, Rēzeknes pirmsskolas izglītības iestādes “Rotaļa” vadītājas vietniecei izglītības jomā Ilzei Zagorskai un skolotājai Aivai Ostrovskai, kā arī Gulbenes 3. pirmsskolas izglītības iestādes “Auseklītis” skolotājām: Indrai Tišanovai, Asnātei Dozorovai, Norai Supei, Līgai Žohovai, Mārītei Ķemerei, Inesei Žīgurei, Aivai Kuharenko, Sarmai Nazarko, Airitai Rankai, Mārītei Cinglerei un Rutai Pliķēnai – par ieguldījumu, entuziasmu un ieinteresētību, kas ļāva projektam kļūt par iedvesmojošu pieredzi bērniem, rosinot viņus izzināt, radīt un atklāt jaunas prasmes.
Kopīgi paveiktais kalpoja kā apliecinājums tam, cik vērtīga un spēcinoša var būt sadarbība un pieredzes apmaiņa starp izglītības iestādēm. Ceram uz atkalsatikšanos arī turpmākos projektos.